مشاور تحصیلی برادر بزرگتر

#BARADARE_BOZORGTAR
مشخصات بلاگ
مشاور تحصیلی برادر بزرگتر

مشاور تحصیلى کنکور سراسرى و کنکور کارشناسى ارشد در شهر گرگان
توسط مهندس هانى منوریان (کارشناس ارشد عمران_مدیریت ساخت، از دانشگاه علم و صنعت تهران)
استادیار دانشگاه
سرپرست تیم مشاوره موسسه ماهان
مدیرعامل موسسه برادر بزرگتر
---------------------------------------
تلفن های تماس:
32361957- 017
09123359028

موفقیت در مدرسه

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ

در بازه‌های زمانی ابتدایی یک سال تحصیلی، فرصت انجام دادن فعالیت‌های مثبت آموزشی بیش‌تر از هر زمان دیگری فراهم است. این برهه‌ی زمانی شگفت‌انگیز، برای ساختن یک عادت آموزشی بی‌نقص نیز مناسب‌ترین زمان است. رفتارهایی که به‌زودی شخصیت برتر آموزشی شما را در بهترین شرایط ممکن شکل خواهند داد. یک سرمایه‌گذاری ساده گاهی سود بسیار شگفت‌آوری برای افراد آینده‌نگر فراهم می‌کند. سرمایه‌گذاری‌های مفید آموزشی شاید تنها نوع سرمایه‌گذاری باشد که خطر شکست هیچ راهی به آن ندارد.

یادداشت‌برداری حرفه‌ای:

کلیدواژه‌های بیان‌شده از سوی معلم را یادداشت کنید. نگران عقب ماندن از کلاس نباشید. این تکنیک به‌زودی  شما را در موقعیت بسیار مناسبی قرار خواهد داد که این موقعیت جدید یک قدم جلوتر از مباحث تدریس‌شده است. با انجام این تکنیک کلیدی‌ترین مطالبِ در حال تدریس را ثبت می‌کنید تا به ذهن خودتان اهمیت بسیار زیاد این موارد را مجدداً یادآوری کنید. دست به کار شوید. هدف ما از دست ندادن حتی یک نکته‌ی کلیدی در زمان تدریس است. از «موقعیت پیشگام» ایجادشده به کمک این تکنیک استقبال کنید.

پیش‌خوانی:

 کلید پیشروی اعجاب‌انگیز به سمت موفقیت در این تکنیک نهفته است. باید پیش‌زمینه‌ی آموزشی دقیق و مؤثری از مطالبی که در کلاس با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید داشته باشید. این‌جاست که معنای «موقعیت پیشگام» که در تکنیک قبل به آن اشاره شد برای‌تان روشن‌تر خواهد شد. پیش‌خوانی باعث موفقیت در زمینه‌ی حضور فعالانه در کلاس می‌شود. به پیوستگی این تکنیک‌های موفقیت‌آمیز توجه کنید.

روز قبل از تدریس معلم، درس را از روی کتاب درسی مطالعه کنید، فصل و بخش‌ها را به صورت درخت دانش برای یادگیری بهتر در ذهن رسم کنید. این کار دو نتیجه در پی خواهد داشت: اشراف کامل بر مباحث درسی و طرح سؤال در ذهن که به‌راحتی در کلاس توسط معلم رفع می‌شود. از طرفی با تسلط نسبی بر موضوع به‌راحتی پاسخ‌گوی سؤالات معلم در کلاس خواهید بود و موجب اعتمادبه‌نفس بیش‌تر و حس برتری‌جویی در کلاس می‌شود. کتاب تابستان به عنوان منبع عالی پیش‌خوانی درس‌های اختصاصی نیم‌سال اول کمک خوبی برای پیشرفت درسی است.




  • برادر بزرگتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی